Friday, April 1, 2011

abnormaL day~

yezzaaaaaaaaaaaa...

syoknya.. 1 hari je activity kali ni...macam tak percaya pon ada..=)



final exam dah nak dekat, aku tahu aku berada di tahap yang membimbangkan sekarang... tapi aku yakin.... sebenarnya senang je nak buat tu semua... 


usaha je kurang..


minat ada, kesungguhan takde, tak jalan jugak... 
Buat kerja sungguh2, niat kerana Allah, dan tak langggar syara' baru boleh kira sebagai 1 ibadah.


kalau tak, sia2 je la usaha aku selama ni...sebab tak bersungguh, tak jadi ibadah pon.. 
na'udzubillah...!! chaiyyo'2!! demi pembangunan umat Islam, aku akan cuba untuk jadi part time professional accountant dan full time pejuang agama Allah bersama-sama keluarga dan sahabat tercinta..


amin ya rabb.....ALLAHUAKBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment