Wednesday, March 23, 2011

akhirnya aku dapat makan..

Sedihnya.........




Pertama kali.. aku rasa amat2 sedih bila dapat makan... Jatuh berderai air mata aku bila dapat telan sayur... lantas aku pun terfikir... sayunya...


bukan aku sedih sebab terpaksa ikat perut atau berlapar... aku sayu terkenangkan keadaanku sebelum ini....Ya Allah... adakah selama ini tak pernah walau sekalipun aku makan rezeki Mu sambil hati sayu mengenangkan kasih sayang Mu kepadaku... Adakah pernah aku menghargai duit yang diusahakan oleh kedua ibu bapaku kepada ku...rendah diri dan bersyukur kepadaMu... 


Setelah Kau didik aku dengan sedikit kepayahan.. Aku sedikit sedar ... teruslah mencintaiku..


pilihlah aku menjadi kekasihMu..

2 comments:

  1. Ya Allah, akak....
    banyaknya ujian mu...
    maaf sbb dh lama xcontact akak.. sem ni xtau la nape.. ermm..
    smga akak trus kuat n tabah mghadapi ujian-NYA.. smga kte sntiasa dirahmati n diredhai-NYA.. amin..

    ReplyDelete
  2. amin.
    syukran farah...alhamdulilah, semoga dgn banyaknya ujian, semakin kite rapat denganNya.. mungkin ni tanda Allah sentiasa ingat pada kita..

    Farah..akak pun dah lama x contact kamu.. xpela... ukhwah tu bkn diukur dgn kerapnya berhubung.. kenang daku dalam doamu k.. hehehehe..

    ReplyDelete