Monday, March 21, 2011

paHitnya lah!

oh Allah..


hati ku ini.............. rasa macam......macam sedih, syaitooonirrajim dah pujuk macam2 dah..
tabahlah...ade hikmah di sebalik semua ni......
takpe...tak lama lagi lupa lah tu...
tak lama lagi azi....sikit je lagi azi...
lupakanlah azi..
azi...
aku tahu kau boleh...kau kan aku...aku mesti boleh!
tabahlah azi..........
Allah..bantulah aku melupakannya..


memang fitrah...memang..memang...
Tapi aku faham....
aku faham ada yang lebih layak untuk di ingati, aku faham ada yang lebih penting untuk di tujui..
Matlamat aku redha Allah...tapi kenapa perbuatan aku tak seiring dengan matlamat aku...


Ya Allah.......hanya Engkau yang boleh bantu aku.. tarbiyyah lah diriku yang hina ini...sesuai dengan kemampuanku wahai Tuhanku....


sakitttttttttt perasaan ni...adoi.. serabut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inilah masalah pempuan...semuanya nak letak dalam hati.
ha tu lah, letak lah lagi sume dalam hati.
letak...letak!!
sabar azi...ada hikmah..='(

2 comments:

  1. amin... sabar ye akak... mungkin ade hikmah disebalik semua ini.. kalo ade pape nak share ngan frh gtau la.. ^_^ insyaAllah frh sedia mndgr..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..sikit2 kak azi tengah dalam proses nak berjaya.. Hanya Allah yang tahu betapa sakit n peritnya nak meninggalkan sesuatu yang kita dah letakkan dalam hati..
    walaupun dah bertahun tahun lamanya cuba kita buang 100%, tapi hakikatnya, Allah lebih mengetahui.

    Tapi, demi cinta Allah, sedayanya kita mesti kena usaha..doakan akak..

    ReplyDelete